Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

Τι σημαίνει Αγαπώ τον Χριστό;


Η μόνη απόδειξη ότι πράγματι αγαπώ τον Χριστό και τις εντολές Του, είναι ότι βλέπω μέσα μου ότι καρδιακά, και όχι μόνο, παραβαίνω όλες τις εντολές Του καθημερινά.

Αυτή η αίσθηση μού γεννά πόθο επιστροφής στην αγκαλιά του Θεού, αποκατάστασης της αγάπης μου στον Θεό και καθημερινής θεραπείας μου, αφού οι παραβάσεις των αγίων εντολών Του με ένωσαν με τον πειρασμό και διατάραξαν την πνευματική μου υγεία.

Αντί να ζω την αγάπη, την χαρά και την ειρήνη του Αγίου Πνεύματος, είμαι γεμάτος παράπονα, ταραχή, οργή και θλίψη έως κατάθλιψη.

Ο πόθος επιστροφής στην αγάπη του Θεού μου δίνει από τον Χριστό το Μυστήριο της Μετανοίας όπου κυρίαρχο είναι το Άγιο Πνεύμα και όχι η εγκεφαλική προσέγγιση της αμαρτωλότητάς μου.

Το Άγιο Πνεύμα, ως πρωταγωνιστής στη μετάνοιά μου, από την μια μου αποκαλύπτει κάθε μέρα και διαρκώς την αμαρτωλή ζωή μου να εξέρχεται από τα βάθη της καρδιάς μου ως επιθυμία, λογισμός και πράξη και από την άλλη με συγχωρεί και μου αποκαλύπτει και με ενώνει με την αιώνιο ζωή που είναι η ζωή της Αγίας Τριάδος πάντοτε μέσω του Χριστού.

Το Μυστήριο της Μετανοίας που συμβαίνει μυστικά στην καρδιά μου με οδηγεί στο Μυστήριο της Εξομολόγησης, στον Ιερέα και της Θείας Κοινωνίας.

Μετάνοια, Εξομολόγηση και Θεία Κοινωνία, μου προσφέρουν την άφεση των αμαρτιών και την ένωσή μου με τον Χριστό και την Εκκλησία.

Όταν όλα αυτά αγωνίζομαι και τα ζω, αυτό σημαίνει έμπρακτα ότι αγαπώ τον Χριστό.

Εάν δεν συμβαίνουν τα πιο πάνω, τότε η αγάπη στον Χριστό είναι νομιζόμενη αγαπολογία, φαντασίωση.


Ανδρέας Χριστοφόρου